Facebook
+48 733 933 083
kontakt@konferencja-marketing.pl
konferencja online
19 listopada 2021 r.
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współcześnie o Marketingu odbyła się online 15 maja 2021 roku. Celem Konferencji była interdyscyplinarna wymiana wiedzy oraz stanu badań z obszaru marketingu.
Konferencję uświetniły wykłady Gości Honorowych:
dr hab. Agnieszki Kister, prof. UMCS – Katedra Marketingu, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Tytuł wystąpienia: Społeczna odpowiedzialność biznesu – wybrane aspekty teorii oraz praktyki przedsiębiorstw i instytucji
dr Katarzyny Sanak-Kosmowskiej – Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Tytuł wystąpienia: Pomiędzy perswazją a manipulacją – narzędzia wywierania wpływu na konsumenta w mediach społecznościowych
Kolejnym punktem wydarzenia były wystąpienia prelegentów. Uczestnicy mieli możliwość zaprezentowania swojej działalności naukowej oraz przedstawienia wyników badań naukowych uzyskanych w ramach realizacji projektów, prac dyplomowych czy doktorskich. Konferencja stała się miejscem spotkań przedstawicieli nauk humanistycznych i społecznych.
Komitet Naukowy:
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współcześnie o Marketingu to inicjatywa zrealizowana przez Fundację na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL.